Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

.....

Av Sara - 24 januari 2009 23:46

Jag orkar inte mer,
Ta mig härifrån,
Orkar inte kämpa,
Orkar inget ge,
Kalla mig vad du vill men fan inte det.
Räcker det inte jag redan sårad,
Räcker det inte att jag slutat le,
Måste ni få mig att gråta,
Måste ni få mig att vilja ge upp allt,
Jag orkar inte mer,
Jag har slutat ge..
Snart slutar jag allt,
För det finns ingen annan väg att ta..

Så Förlåt ni alla,
Alla ni som bryr er,
Men vil inte längre lägga min problem på er,
Ni är värda så mycket mer,
Än den lilla gnutta vänskap jag ger,

Jag älskar er alla,
så jag ber er,
att inte gråta utan komma ihåg
ni älskade av mig är,
Ska finnas vid er sida,
Ska vara där som stöd,
Ska vaka över er,
Ska finnas där dag som natt,
Glöm aldrig ni min skatt är,
Glöm aldrig att ni mina änglar är,

Jag ber er om Förlåtelse för vad jag ska göra,
Jag ber om att ni aldrig våra stunder ska glömma,
Jag ber att ni varje dag som komma ska,
Ser er själva med stolthet,
Se er själva så som jag såg er,
Som de underbara personer ni är,

Förlåt att jag er i mitt fall drog,
Men det är över nu,
Glöm mig aldrig, men snälla torka era tårarna för jag är inte värd att gråta över.
Jag kan inte detta mer,
Jag ber er alla om Förlåt,
Det finns inget mer o säga,
Jag älskar er så,

Men allt har sitt slut och mitt är här.
Glömmer er aldrig,
Jag vaka över er ska,
Förlåt,
men kan inte kämpa mer,

Hejdå,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 7 mars 2009 12:33

Bloggar oftare på Http://sarathorvaldsson.bloggagratis.se

Av Sara - 13 februari 2009 23:28

Låt mig ge dig ett ögonblick  Låt mig ge dig en blick, Låt mig ge dig ett leende. Låt mig ge dig ett skratt, Låt mig ge dig en kram, Låt mig ge Dig en puss på kinden?, Låt mig även ge dig en på munnen, Ta emot mina små söta gåvor, Det kan göra...

Av Sara - 12 februari 2009 20:14

Tro allt vi har gått nom i vårat förflutna. kan framtiden bara bli bättre. Liksom visa av oss kanske har gått igenom saker som, Näraståendes död, Drogmissbruk, deppression, ångest, våldtäkt,misshandling m.m.. Men trots allt detta är ju våran framti...

Av Sara - 9 februari 2009 20:41

Lyckan ler, lyckan ser, Lyckan finns, Lyckan är i oss alla.. ...

Av Sara - 8 februari 2009 13:50

Sätter kniven mot benen och skär.ser blodet rinna..Sätter den en gång till..känner smärtan.Drar kniven om och om igen.smärtan hindrar mig inte.. smärtan känns men den e jag värd.. När blodet rinner,mina tårar jag börjar fälla..låter dem rinna,inte fö...

Presentation

Omröstning

Tycker du om att skriva? o vad?
 Nej,
 Ja, "dagbok"
 Ja, "texter"
 Ja "annat"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards