Alla inlägg under januari 2009

Av Sara - 29 januari 2009 22:30

Jag känner mig tom,

jag känner mig hopplös..

jag känner mig trasig..

Hur kan det vara så?

All glädje, all sorg.

 ja tom hela livet.

Liksom allt är borta.

HUr ska man orka.

HUr ska man kunna le.

När glädjen mig ej finner.

när livet mig ej ger.

När sorgen i mitt hjärta bara förstör mig mer..

Hur ska jag för dig förklara att jag för tom för att kärlek känna.

för hopplös för att bli älskad av dig.

För trasig för att orka livet..


Jag vill dig inte såra,

men hur ska jag detta säg äm på detta vid?

kommer aldrig känna glädje.

kommer aldrig kunna le.

kommer aldrig känna att jag duger.

kommer aldrig kunna bli hel.

för en trasig själ kan inte lagas.

en trasig själ kan inte le.

o oavsett hur mycket du försöker du mig aldrig hel kan göra.

För

jag är en trasig själ..

o trasig själar går inte att laga.

Jag är inte ens värd att lagad bli..

För jag kommer endå allt bara sabba igen..

För jag kan inte känna glädje,

jag kan inte le.

JAg kan bara gråta och tomhet se..

För en trasig själ kan inte lagas..

Av Sara - 26 januari 2009 22:16

Fångar du mig om jag faller,

Fångar du mig då?

Tar du hand om mig om jag dig mitt hjärta ger?

Vårdar du det med omsorg?

Fångar du mig om jag faller,

eller du faller med mig?

Fångar du mig eller du lämnar mig?

Av Sara - 24 januari 2009 23:46

Jag orkar inte mer,
Ta mig härifrån,
Orkar inte kämpa,
Orkar inget ge,
Kalla mig vad du vill men fan inte det.
Räcker det inte jag redan sårad,
Räcker det inte att jag slutat le,
Måste ni få mig att gråta,
Måste ni få mig att vilja ge upp allt,
Jag orkar inte mer,
Jag har slutat ge..
Snart slutar jag allt,
För det finns ingen annan väg att ta..

Så Förlåt ni alla,
Alla ni som bryr er,
Men vil inte längre lägga min problem på er,
Ni är värda så mycket mer,
Än den lilla gnutta vänskap jag ger,

Jag älskar er alla,
så jag ber er,
att inte gråta utan komma ihåg
ni älskade av mig är,
Ska finnas vid er sida,
Ska vara där som stöd,
Ska vaka över er,
Ska finnas där dag som natt,
Glöm aldrig ni min skatt är,
Glöm aldrig att ni mina änglar är,

Jag ber er om Förlåtelse för vad jag ska göra,
Jag ber om att ni aldrig våra stunder ska glömma,
Jag ber att ni varje dag som komma ska,
Ser er själva med stolthet,
Se er själva så som jag såg er,
Som de underbara personer ni är,

Förlåt att jag er i mitt fall drog,
Men det är över nu,
Glöm mig aldrig, men snälla torka era tårarna för jag är inte värd att gråta över.
Jag kan inte detta mer,
Jag ber er alla om Förlåt,
Det finns inget mer o säga,
Jag älskar er så,

Men allt har sitt slut och mitt är här.
Glömmer er aldrig,
Jag vaka över er ska,
Förlåt,
men kan inte kämpa mer,

Hejdå,

Av Sara - 22 januari 2009 19:43

Måste börja acceptera sorgen och sveket i mitt hjärta..

så jag kärlek kan känna igen,


Måste acceptera såren i mitt hjärta och låta de läkas..


Måste defnetivt acceptera att min själ är trasig,

Trasigare än vad jag trodde..

Inse att det kommer ta lång tid att läka,,


Av Sara - 20 januari 2009 20:32

"jag är inte i honom förälskad,
jag är inte i honom kär,
jag bara honom som vän se.
jag hade honom allt kunnat ge,
kan inte på honom sluta tänka,
eller sluta le när någon hans namn nämner,
Han är på något vis speciell,
Han är en av de få som får mig att må bra.
men jag inte i honom förälskad,
jag inte i honom kär,
jag bara honom som vän se.. " 

Av Sara - 19 januari 2009 22:11

Om jag kunde gå genom väggar skulle jag det för dig göra,

om jag kunde stanna tiden skulle jag det för dig göra..

Hade kunnat göra allt för dig om jag kunde,

Nu kan jag inte göra exakt allt,

Men hoppas du förstår att allt det jag kan göra, gör jag för din skull..

VIll ge dig allt,

Livet, hjärtat, själen, alllt,

För vet du tar bättre hand om det än jag,

Men vågar jag dig det ge, när jag redan vet vi aldrig mer än vänner bli?


Av Sara - 18 januari 2009 13:40

för känslorna har försvunnit och själen den är grå
det här funkar inte längre, snälla försök att förstå
vi börjar tappa greppet och jag vill bara dö
det känns patetiskt att skriva att jag längtar efter ett adjö

för tårarna är många och lögnerna blir fler
så släpp taget om mig nu för jag orkar inte mer
vårt förhållande har ruttnat i takt med min själ
och det är med tårar i ögonen jag nu tar ett farväl


för jag vet var dina läppar var,
innan dom snuddade vid mina.

Av Sara - 17 januari 2009 00:01

Det sveper en kall vind genom fönstret.
Han känner hur Döden pressar sina läppar mot hans och han ler.
Kanske får han ro nu?
Kanske Dom äntligen tystnar nu?
Hans armar bär sår precis som hans hjärta.
Han har kämpat så tro inte att han gav upp efter första fallet.
Men efter ett liv fullt av svek och sorg så upptäcker man för det mesta att man inte är så stark som man trodde.
Så vila i frid älskade Ängel.
Vila i frid. Du är fortfarande den vackraste stjärnan på natthimmeln.
Jag älskar dig så som jag alltid älskat dig.

Presentation

Omröstning

Tycker du om att skriva? o vad?
 Nej,
 Ja, "dagbok"
 Ja, "texter"
 Ja "annat"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards