Alla inlägg under december 2008

Av Sara - 31 december 2008 11:58

who am I? I don't know myself. I feel so lonley, I feel so afraid. I can feel the shaddows going after my were ever I go.
it's feels like I'm in gail whitout love and peace. and I don't whant to leave a life like this. I pray to god to give me a way to go so I can stay on my feets. but I can't think right now, my thoughs are killing my. and nobody care about how I feel they just going over my like a fucking doorroug.
Ref:
have you some times feel what nothing is right? that everything is shit? that everybody just loocking on the side, have you praid for help but nobody whant to help you? do you hate life is you tierd of waiting. *2

do you see how I crying?
do you see that I suffer?
do you see That I have tears in my eyes and that my heart is broken?
now I just dream about the jump and I feel it in my body. But nobody else know how it feels to be leaft alone, to feel that everybody hate theme but they now that there is people how loves theme. I love you, I hate you, I miss you, I forgot you,
I love to hate you, I miss to forgot you.
i don't understand nothing and my biggest question are WHY? and how should i surrvive, I just live whit the words "life goes around"

Ref:
have you some times feel what nothing is right? that everything is shit? that everybody just loocking on the side, have you praid for help but nobody whant to help you? do you hate life is you tierd of waiting. *2

I'm happy on the utside but inside I'm crying, I try to take one day at the time, I'm fighting for my life,

Ref:
have you some times feel what nothing is right? that everything is shit? that everybody just loocking on the side, have you praid for help but nobody whant to help you? do you hate life is you tierd of waiting.
have you some times feel what nothing is right? that everything is shit? that everybody just loocking on the side, have you praid for help but nobody whant to help you? do you hate life is you tierd of waiting.

Av Sara - 30 december 2008 22:30

Livet är så sjukt orättvist,
vi får bara leva med det, men det finns underbara människor.
som vi kan ha vid våran sida ifall nägot skulle knasa.
tänk på vem du sträcker ut din hand till,
så de inte får dig att falla tillbaka,
stötta de som du vill stötta som du vet kommer tillbaka..
döm inte folk efter skitsnacket,
lär känna dem,
lita på dem du vill lita på men var alltid lojal..
älska de som du vill ska älska dig lika mycket tillbaka.
tro på dig själv, och även andra tror på dig,
tro på dem o de tror på sig själva.
ställ upp för dina riktiga vänner.
så de finns för dig <3

Av Sara - 29 december 2008 11:14

En persons ögon är en spegel till personens själ..
tex: du kan spela "ball och tuff"..
men dina ögon kanske säger du e underbar, mjuk, intressant, mystisk m.m
dinns så mkt dessa små kroppsdelar kan säga om oss i livet..
de e lkiksom själen och livets spegel..
Det finns mkt du kan se och känna bara genom att se ngn i ögonen..
Därför vågar inte alla ta ögonkontakt..
de vill inte folk ska se det de försöker döla..
Men de vill inte man ska se det pga de skäms..
SLUTA skämmas.. för den du är..
Visa det iställer.. De kan inte mer än HATA eller ÄLSKA dig..

Av Sara - 28 december 2008 11:10

Varför????

Varför är det som hjärtat slutar slå?
Varför känns det som om luften i lungerna tagit slut?
Varför känns det som om en yxa hugger dig i ryggen?
Varför??
Varför känns det som om allt brister vad man än gör?
Varför??

Varför kommer smärtan krypandes och sen bara tar över din kropp?
Varför är allt så sjukt svårt?
Varför känns det som livet är ett helvete emn endå ett himmelrike, ?
Varför vågar vi inte gråta tårarna vi har i ögonen ?

Av Sara - 27 december 2008 17:09

Nu låter jag fan tårarna komma..
Nu ska jag låta dem rinna på min kind..
Låta dem rinna utan o stoppa dem..
Låta tårarna rinna och hamna på mina läppar...
Ska känna den salta smaken av sorg och tårar..

Jag orkar inte längre vara stark..
Jag orkar inte längre låtsas som om att du inte betyder något..
Jag orkar inte..
Det finns så mycket jag inte orkar..
Orkar inte hålla tillbaka tårarna o låstas som jag är glad.
Jag orkar inte vara stark,
Orkar inte hjälpa alla andra utan att få något tillbaka..
Orkar inte med detta utan dig..
Orkar inte vara glad utan dig vid min sida..
Klarar inte av att sova..
Vill ha dig här..
Vill kunna känna ditt hjärta slå,
Höra dina andetag.
Känna din trygghet..
Älskar dig så mycket att jag snart inte orkar Leva utan dig längre.. </3

Av Sara - 26 december 2008 19:21

Jag känner mig död.
Jag känner mig oälskad. men endå älskad.
Jag vill gråta men endå skratta.
Jag vill se dig men endå inte,
Jag vill hata dig men endå älska dig.
Jag vill prata med dig men endå inte..
Jag orkar inte mer.
Vill leva men pallar inte livet.
Vad har jag kvar o leva för??

Av Sara - 25 december 2008 20:44

Jag orkar snart inte mer...

Jag älskarr dig så sjukt mkt så det gör ont i mitt hjärta..

Jag vet inte vad jag ska göra längre.

Jag vill inte det ska göra ont mer..

Men tydligen älskar jag dig för mkt...

Pallar inte...

Du e mitt allt eller ska kanske säga var mitt allt du kommer aldrig bli det igen.. ;'(

O bara den tanken sårar mig djupt och hugger ut en bit av mitt hjärta..känns som om en bit försvinner varje gång jag gråter..


Jag vet hur läget är men endå kan jag inte låta bli och sakna dig..
Jag vet att livet går vidare men endå Älskar jag dig..
Jag vet att det gått lååång tid men endå kan jag inte glömma dig...
Kan inte låta bli o tänka på hur det har varit. o vart vi hade stått idag om det hade funkat...

Av Sara - 24 december 2008 16:07

When its christmas,

All whant to buy presents,

Go over to the family and give away present,

Why?

Christmas is the day Jesus was born,

Not a day when santa come,

Christmas is a holy day,

Christmas we should celebrate,

Christmas is jesus day,

Christmas is a day we can read about in the Holy book,

I'm not wery Christ bur Christmas is the day I think about God and Jesus,


Presentation

Omröstning

Tycker du om att skriva? o vad?
 Nej,
 Ja, "dagbok"
 Ja, "texter"
 Ja "annat"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards